Ho Chi Minh

Hej allihopa, vi lever!

Sen vi skrev sist har vi besokt Kambodja och nu befinner vi oss i Vietnam, narmare bestamt Ho Chi Minh.
Vi kor en liten snabb sammanfattning av senaste dagarna eftersom internet inte ar det basta har.
Kambodja: Finare an vad vi tankt oss, Ylva sjuk, battur genom floating village, besok pa SOS-barnbyar -
hem och skola och en tidig morgon dar vi skadade soluppgangen over Angkor Wat.
Sedan tog vi nattbussen mot Vietnam som tog ca 16 timmar. Inte sa jatteroligt...
Har i Ho Chi Minh ar det fruktansvart varmt. Igar besokte vi War Museum dar vi fick lara oss om
Vietnamkriget och pa kvallen at vi Fajitas. Vi fick antligen sova ut alla vara missade sovtimmar
imorse och nu sitter vi och planerar dagens schema.
Imorgon flyger vi vidare mot Filippinerna!
Kram, fran trion.

Kommentarer
Postat av: Ingher

Jag tycker att ni börjar få ett hårt schema! Är inte ni på semester? Det låter iallafall intressant det ni får vara med om - hur stort som helst.Ylva jag vill krama dig o dina onda öron!

2012-03-12 @ 08:54:25
Postat av: Agge

Finaste flickor!

Jag håller med Ingher "-TA DÈ LUGNT" Här börjar solens strålar värma lite lite och snön smälter sakta.Kramar till Er alla tre kram

2012-03-12 @ 14:00:36
Postat av: Nils

Intressant att ni får besöka de länder som jag i min ungdom bara fick höra talas om i krigsväg och elände. Skönt att ni får se den bra sidan!

Lycka till på den fortsatta resan!



Kram,



Gastis

2012-03-13 @ 20:53:52
Postat av: S.

Puss. Låter underbart. Spännande. Som om ni är »inne i det«. Och att ni upplever mycket. Synd om Ylva. Hoppas hon mår bättre nu, och att alla mår bra. Lycka till i F. Ta det roligt. (lugnt på danska, kul på svenska). Kraaaaaaam!!!!

2012-03-14 @ 07:04:46
Postat av: Lidija

Hej! Hoppas att ni ska fortsätta att ha bra. Nu är jag frisk och jobbar. Stora kramar till er alla! Jag börja att sakna Eva

2012-03-22 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0