gastinlagg.

Hej Kalle med H har,

i skrivande stund sitter jag, mina tre vapendragare Adam, Albin och Andersson i rum 416 pa halvsmutsiga, men otroligt prisvarda hotellet Siam Oriental Inn. Rummet har en stark backpackeraura med ett antal urdruckna Chang. Toapapperet ar slut, men det storsta problemet ar att det inte finns nagan oppnare till olen. Som Adams hora i spelet Kings Cup fick jag just aran att ge alla pa rum 416 tre komplimanger. Stamningen blev genast skarp. Efter superlativ som ''badminton i tradgarden-aura'' och ''sot'' var festen i full gang. Euforin i rummet gar att ta pa. Alla har ar pa sitt livs resa. Det marks. Just nu kommer vi in pa alldeles for intima samtalsamnen. Bland annat vad vara barn ska heta och sjalvklart vilka auror vi alla tycks ha.
Nej nu maste jag tillbaka till drickandet, Vi har en Sambucka att sanka. Folj vara vidare aventyr pa: Asienruntpafemtiodagar.blogg.se
/ Kalle H

Kommentarer
Postat av: Kalle H

Haha, vad glad jag blir att det kom upp. Adda Karl Holme på Facebook så kanske våra vägar korsas.

2012-03-01 @ 20:43:35
URL: http://asienruntpafemtiodagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0