första bilderna.

Tjabbatjena! Idag är det Sofia som skriver.

Jag har tyvärr blivit sjuk så ligger hemma idag medan tjejerna har åkt till stranden. Verkligen megatråkigt för mig men desto bättre för er, för nu har jag tid att lägga in lite bilder. Vågar dock inte lägga ut några bikinibilder på Eva och Ylva, då kanske jag får stryk. Men, här kommer några bilder från våra första dagar i Patong. Vi är fortfarande blekast på både stränderna och barerna, men det börjar ta sig nu. Enjoy!



Här är Patong Beach, där vi tillbringar våra dagar med sol och bad.


Första utekvällen i Patong.


Jag och Eva.


Innan White Night. (vad gör Ylva med benet?)


Känns alltid lika bra att hamna på bild med dom här brunisarna. Denna gång blev Eva offret...


Den klassiska benbilden på stranden.

Nu ska jag forsätta vila så jag blir frisk någon gång. Nästa gång vi lägger upp bilder ska ni få mer från stranden och så, men då får dom andra tjejerna också vara med.

Hoppas det är bra där hemma! Kram från Sofia.

Kommentarer
Postat av: Maria Lundgren

Stackars dig Sofia, som är sjuk och måste ligga inne när äventyret är där ute... Men misströsta inte, äventyret väntar på dig! Ha kul och njut av er resa!!! Kram från Maria

2012-01-24 @ 11:54:59
Postat av: a

härligt med lite bilder

2012-01-24 @ 12:06:17
Postat av: Agge

Super kul att se bilder. Krya på Dig nu kram <3

2012-01-25 @ 21:45:17
Postat av: Nils

Krya på dig!

Härligt att se de sköna badbilderna.



Kramar,



Pappa

2012-01-25 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0