patong.

Well hello bloggen, Ylvis här!

Idag har vi anlänt till Patong, till vår kära Emelie! Vi bor på ett packpackerställe som var himla mycket finare än vad jag hade trott. Tummen upp! Dagen började med spöregn. SPÖregn. Kul. Nej. Ville. Inte. Göra. Nåt. Men hos både Sofia och Eva fanns fortfarande hoppet om sol, så när vi skulle ner mot stan, med Emelie som hönsmamma,  för att äta lunch så packade vi ner strandsakerna också. TROTT ELLER EJ så kikade solen fram efter nån timme. Snopen man blev vettu. Kläderna av fort som fan. Solasolasolasolabadaspelaboll.

Nu är jag precis hemkommen från en matmarknad som Emelie visade oss. Där fanns allt från kyckling och kött-spett, majskolvar, sushi, thairöror till frukt och (godast idag) fruktsmoothie. Amazing! Där kommer vi nog äta fler gånger. Eftersom jag är en trött människa så bestämde jag mig för att gå hem efter vi hade ätit, medan de andra skulle shoppa lite.

Nu ska jag vila lite och vänta på tjejerna. Ikväll ska vi ta en öl!

Varma hälsningar från Ylvis.

Kommentarer
Postat av: Ingher kristina

Hej!Skönt att det blev bra boende.Hur långt har ni flyttat?Här hemma har Juholt avgått idag men det är väl en marginell sak ute i st

ora världen.Kramis

2012-01-21 @ 15:37:13
Postat av: AGGE

Gullhönor!

Jag dånar över solsveda.......... Men hissar ER.....<3 love // Agge

2012-01-21 @ 22:20:43
Postat av: Anonym

Älskar att ni uppdaterar så pass flitigt! Fortsätt med det:):) blir så avis när man läser om sol och bad och gomat!!! Hoppas vi ses snart:D



Och hörrni, ni måste verkligen testa frappuccino mocka på starbucks. Den är typ från himlen! Puss och kram på er

2012-01-22 @ 11:28:51
Postat av: Sanna igen

Hehe glömde visst skriva att jag var jag :P

2012-01-22 @ 11:32:43
Postat av: Anonym

skicka en varm tanke till mig nu.

orsaker varför ni borde:

- jag hatar snön i härnösand city

- har en dryg pluggvecka framför mig -.-' fml

- saknar er (dig)

2012-01-22 @ 13:35:48
URL: http://www.storstadsbruden.bubbleroom.se
Postat av: PappaNIls

Kul att följa er resa!

Kramar,



Gastis

2012-01-22 @ 17:04:01
Postat av: Anonym

2012-01-23 @ 19:58:12
Postat av: Jan Ahlstrom

Phu, nu har jag kommit ändahit på min nya laptop. Hoppas ni har de riktigt bra. Snart dags för ödisko har jag hört.Blir spännade att få komma ut på sjön!Såg The Beach med kompisarna för några dagar sedan. Annars är det en del skidåkning här. Lite snöskottning. Lite halvkyla. Men allt är bra. Saknar dej Ylvis/ Från pa

2012-01-23 @ 20:10:07
URL: http://trion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0