4 mars.

Hej mina vanner! (Clara, las detta inlagg pa egen risk)

Eftersom inga dagar gar efter mottot "ta dagen som den kommer", sa hade vi givetvis planerat redan dagen innan hur vi skulle spendera aven denna dag. Sofia hade sa fint stallt klockan, men varken evis eller jag vaknade pa det humor vi hade planerat. Eftersom vi ar backpackers MEN vill aven sova pa lite finare stallen (far helst inte finnas kackerlackor igen) sa far man alltsa stalla ihop sangarna och trangas pa det lilla utrymme som finns. Igar tavlade vi om vem som skulle fa valja basta platsen, jag vann och valde snabbt och stolt platsen langst ut. Det visade sig saklart vara den samsta(=ryggen kanner mig misshandlad idag) och Sofia som forlorade valde den basta... turtjejen.

JAPP.. forutom att jag har haft ont i ryggen idag och fatt en fantastisk forkylning och har kvar min fantastiska oroninflamation.. sa har vi idag akt pa ett taxiflak till en FANTASTISK strand. Det var en fantastiskt fin vag dit ocksa, med fantastiskt fina elefanter, pafaglar och ett par fantastiskt branta backar och viewpoints. Nar vi kom fram mottes vi av ett backpackerparadis med sma barer, cafeer och restauranger. Vi overvagde nar vi skulle aka hem att flytta till detta fantastiska stalle, men dar tog orken slut.

Nu kikade Sofia och Evis precis in huvudet och ville med det signalera att det snart ar dags for lite pad thai. Det blir mat fran gatan idag eftersom budgeten tryter. Igen. Ops.

Sa vill jag avsluta detta inlagg med att saga stort grattis till min kara Jan-E som fyller ar idag! Och saga valkommen till Kajsa som snart kommer till Thailand. Och saga att jag saknar mina lekkamrater dar hemma!

Puss fran Ylvis.

Kommentarer
Postat av: Ingher

Oh, gulliga Ylva!

2012-03-04 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0